4.12.2015

Valoilmiöitä,punaista ja valkoista joulusisustukseen

Kiireisen viikon jälkeen olen sytytellyt kynttilät ja jouluvalot kotona illan pimetessä tuomaan valoa ja tunnelmaa kotiin. Lunta onkin sadellut taivaan täydeltä. Aamulla oli muuten lasiterassilla luonnon omat verhot ikkunoissa, valkoinen jäähile peitti päätyikkunat. Illan tullen ovat sulaneet, kun olen siellä myös kynttilät laittanut palamaan. Edelleen olen niin otettu tuosta uudesta huoneesta, vaikkakin kylmähän se talvella on. Ennen taidettiin porstuaksi nimittää eteisiä, joten tämä toimittakoon sitä virkaa meillä. Tässä tunnelmaa täältä jouluisten juttujen kera. Tuo olkkarin iso tähti on niin mun mieleen. Punaista löytyy kynttilöistä ja alakuvan printistä, jonka tuunailin Lontoosta tuomastani kortista mustaan kehykseen.










Mikä on sinun lempiväri jouluna kodin sisustuksessa??

6 kommenttia:

  1. Kauniin tunnelmallista, ja punaista sopivana mausteena. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän aikaan sopii nuo lisävalaistukset,että jaksaa pimeää aikaa ulkona.

      Poista
  2. Kaunista. Iso tähti on ihana. Harmi, että meillä on niin pieniruutuiset ikkunat, että tuollaista tähteä ei niihin saa.
    Minun jouluni on aika vaalea. Ripaus havunvihreää ja hopeaa. Ehkä jotain punaistakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut pitävät tähtiä hyllyillä tai seinällä,että jos ison haluat!Hopea on myös mun suosikki!

      Poista
  3. Kaunista teillä :) Minun jouluni on vaalea ja ripaus punaista sinne tänne.

    VastaaPoista
  4. Punainen ja hopeinen kimallus :)

    VastaaPoista

Ilahdun, jos jätät viestiä:) Voit myös laittaa s-postia arjahanne@hotmail.com