18.3.2017

Ekologista luonnonkosmetiikkaa

Evolve on englantilainen luonnonkosmetiikkasarja, joita olen käyttänyt nyt parin viikon ajan. Tuotteet tehdä käsin pienissä erissä. Tilasin tuotteet Ecoston verkkokaupasta, ja paketin mukana tuli myös Pure Ekovistan luonnon kosmetiikkaa oleva sheavoide. Se sopii lapsille ja aikuisille, jos on kuiva iho. Itse olen sitä käyttänyt käsivoiteena, koska se imeytyy nopeasti eikä sitä tarvitse kuin pienen nokareen ottaa purkista. Se pitää säilyttää jääkaapissa, koska muuten tuo sheavoi pehmenee.

Seerumi (kuvassa keskellä) on ollut myös ihastuttava käyttää. Se sitoo kosteutta ja on kätevä pipetillä ottaa purkista. Olen tipat levittänyt kädelle ja siitä sitten sormin kasvoille. On myös hyvin imeytyvä eikä jätä pintaan kalvoa, joka esim. värivoiteen lisäämisen yhteydessä kuoriutuisi pois. Olen seerumin päälle lisännyt yö- tai päivävoiteen.Tuote vähentää ryppyjä ja siloittaa niitä myös sekä sitoo vettä jopa 1000 kertaa enemmän.Siis erinomainen kuivan ihon hoitaja.



Hiusten hoitoaine (kuvassa oikealla) on ollut myös toimiva. Ensin tuntui, että hiukset jäävät tahmaisiksi ja elottomiksi, mutta useamman käyttökerran jälkeen hiukset tuntuvat paksummille ja näyttävät hyvälle. Hoitoaineessa on kiva tuoksu ja se sisältää erilaisia öljyjä.

Purkit ovat myös kivat ulkoasultaan. Evolven tuotteet näyttävät ihan lapsuuden ajan lääkepurkeille, mitä sai apteekista.

Nyt kohta maalauspuuhiin, lähden kokeilemaan kaakelien maalausta!

Onko luonnonon kosmetiikka tuttua sulle?


10 kommenttia:

  1. Ei ole tuttua.
    Vaikka monesti on ollut mielessä, että pitäisi kokeilla luonnonkosmetiikkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilemalla löytää tosiaan sopivat omalle iholle.

      Poista
  2. Eipä äkkiseltään tule mieleen, että olisin käyttänyt luonnon kosmetiikkaa. Mielenkiintoista todellakin 😊👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen näihin innostunut ja etsimällä sekä kokeilemalla löytää itselle sopivat.Toki myös käytän edelleen muitakin,kun omistan talvella ongelmallisen ihon kasvoissa.

      Poista
  3. Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta.

    VastaaPoista
  4. Jonkin verran olen testannut ja käytössä on luonnonkosmetiikkaa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta esittelemäsi tuotteet :)

    VastaaPoista
  5. Välillä aina olen käyttänyt luonnonkosmetiikkaa, mutta tämä tuotemerkki ei ole tuttu. Aurinkoista sunnuntaita sinulle:)

    VastaaPoista
  6. Jotain yksittäisiä tuotteita olen kokeillut, mutta kiinnostaa kyllä!

    VastaaPoista
  7. Mielenkiintoisia tuotteita. Ja tosiaan, ihan kuin lääkeputeleissa =).

    VastaaPoista
  8. Mä käytän luonnonkosmetiikkaa, mutta tämä merkki on mulle uusi. Kivan näköiset purkit on plussaa. :)

    VastaaPoista

Ilahdun, jos jätät viestiä:) Voit myös laittaa s-postia arjahanne@hotmail.com